Dodaj swoje sekretne wyznanie

Ciągle żałuję, że tego nie widziałam! 7 dni temu

Moja mama pojechała ostatnio na zakupy do marketu. Potknęła się o rozstawione wszędzie palety i przewróciła. Kiedy wróciła opowiadała, że to najdziwniejsza sytuacja jaka ją spotkała. Inni ludzie mijali ją obojętnie, a podnieść się pomogła jej 80-letnia kobieta. Moja mama ma czterdziestkę. Wyobrażam sobie jak to wyglądało! xD



Wszyscy wiedzą, co powinnam... 7 dni temu

Wkurza mnie to, że każdy kogo spotykam mówi, że powinnam więcej jeść. Jedzenie to moja największa miłość. Jem wszystko i mam mega szybki metabolizm, dzięki temu jestem bardzo chuda. To tak, jakbym ja każdej otyłej osobie mówiła, że ma odmówić sobie pączka czy czekolady... Dajcie chudym ludziom żyć!



To najcenniejsze a nie możesz tego kupić 8 dni temu

Odkąd pamiętam moja mama zawsze goniła za pieniędzmi, pracowała na co najmniej 2 etaty i zawsze chętnie brała dodatkowe zlecenia przez co nigdy nie miała na nic czasu. Odkładała życie na później przekonana że masz czas. W wieku 38 lat zmarła na raka. Nie chce iść w jej ślady dlatego pracuje za średnią krajową i nigdy nie biorę pracy do domu. Wiecie co? Jestem szczęśliwa, bo po pracy mam czas: dla siebie, rodziny, przyjaciół a tego nie da się kupić za żadne pieniądze



Załatwił mnie po mistrzowsku 8 dni temu

Zaczęłam ostatnio pracę w nowej firmie. Tak się złożyło że od razu był wyjazd integracyjny. Mieszkam z dziadkami i kiedy pakowałam się na wycieczkę dziadek zagaił:
- Tylko uważaj nie daj się żadnemu tam bałamucić
Powiedziałam że przecież nie jestem aż taka ładna żeby zaraz mnie wszyscy podrywali na wejściu. Dziadek przez chwilę się zastanowił i powiedział:
- No ładna nie, wystarczy że jesteś nowa



Dorosłość oczekiwania vs. rzeczywistość 8 dni temu

Kiedy byłam młodsza marzyłam że kiedy będę dorosła będę miała życie jak z serialu. Te wszystkie romantyczne randki, kwiaty, wino... teraz wiem ze dorosłość zaczyna się w momencie gdy twój facet mówi że ma dla ciebie niespodziankę a ty masz nadzieję że posprzątał mieszkanie xD



Jestem nimi zażenowana 9 dni temu

Kilka miesięcy temu wyszłam za mąż. Na zaproszeniach ślubnych było jasno napisane, że w ramach prezentu prosimy o pieniądze. Wiecie, kilka stów w kopercie zawsze się przyda, by pokryć weselne wydatki. Mam wrażenie, że większość gości nie zrozumiała przekazu, bo wśród prezentów było mnóstwo niepotrzebnych rzeczy: deski do krojenia i śmieszne gadżety ślubne, pościel i żelazko. Serio, aż tak szkoda wrzucić do koperty stówkę albo dwie? Przez nich tracę wiarę w ludzkość...



Pierwsza 1 2 3 4 5 6 7 13 14 15 Ostatnia

Popularne w poczekalni

15lata temu
Miałem 25 lat, dobrą pracę, kupiłem mieszkanie, a przy boku doskonałą kobietę jako partnerkę. Wszystko to kosztowało mnie wiele pracy, długie godziny i pokonywanie kolejnych szczebli kariery. Problem w tym, że zupełnie nie potrafiłem si...czytaj dalej
15lata temu
Znacie to? Budzisz się rano i okazuje sie, że przez sen wyłączyłeś wszystkie budziki. Włączasz trzeci bieg, pakujesz wszystko co potrzebne, robisz wszystko co jest do zrobienia o poranku i biegniesz do wyjścia. Niestety ostatnio mnie to dopa...czytaj dalej
15lata temu
Rozmawiałam z moim mężem na temat ciąży. Powiedział, że chce mieć ze mną dzieci pod warunkiem, że stanę się odpowiedzialna. Tego dnia wieczorem wyszłam ze znajomymi z pracy na piwo. Podczas imprezy zgubiłam klucze, kartę kredytową, a ...czytaj dalej